Сторінка журналу «ScienceRise: Pharmaceutical Science» доступна в Scopus!
Детальніше...
Увага! Не втратьте своє цитування!
Детальніше...
Журнал «ScienceRise: Pharmaceutical Science» включили до категорії «А»
Детальніше...

Важлива новина про Ваші монографії!

Детальніше...
У «Eastern-European Journal of Enterprise Technologies» новий том для економістів!
Детальніше...
Дай нове життя своїй монографії!
Детальніше...

Як ефективно підібрати ключові слова: рекомендації


Результати пошуку за ключовими словами допомагають дослідникам знаходити статті, що відповідатимуть їхнім власним дослідницьким інтересам. Ці результати також дозволяють дослідникам дізнатися, як інші вчені працюють над аналогічними проєктами та які журнали можуть прийняти їх матеріали. І навпаки, авторам необхідно вибрати відповідні ключові слова для використання в своїй роботі, щоб збільшити читацьку аудиторію.

Як вибрати ключові слова

Підбір ключових слів для дослідницьких статей не викликає труднощів, але вимагає певної стратегії. Важливо відзначити, що «пошукова система вважає, що назва статті містить всі важливі слова, що визначають її тему, і таким чином надає більшої ваги словам, що знаходяться в назві». Тому слова назви повинні представляти собою основні поняття статті. Крім того, назва має чітко відображати суть статті.

Використання ключових слів в тексті статті або анотації повинно відповідати таким критеріям:

  1. Ключові слова повинні представляти основні поняття статті.
  2. Ключові слова повинні бути описовими.
  3. Ключові слова повинні відображати колективне розуміння теми.
  4. Використовуйте синоніми ключових слів по всьому тексту статті.
  5. Повторно використовуйте ключові слова протягом всієї статті або анотації.

Кращі ключові слова – це власні імена, назви конкретних процедур або методів, області результатів, прописні події та конкретні визначення. Як тільки ключові слова будуть обрані, автору необхідно буде включити їх в свою роботу. Хоча повторювати ключові слова корисно протягом всієї статті, повторення не повинно погіршувати читабельність статті, що має першорядне значення.

Ще один елемент, який необхідно врахувати при виборі ключових слів, – це вимоги журналу, в який буде представлена стаття. Журнали часто дотримуються певної політики щодо матеріалів, включаючи використання ключових слів.

Інструменти вибору ключових слів

Автори-початківці або ті автори, хто просто вважає за краще використовувати сучасні технології, можуть скористатися одним з наступних інструментів-планувальників ключових слів, які допомагають аналізувати документ і вибирати ключові слова:

  1. Medical Subject Headings (MeSH)

– MeSH on Demand – автоматично визначає відповідні терміни з тексту за допомогою обробки природної мови та National Library of Medicine’s Medical Text Indexer;

– MeSH Browser – дозволяє користувачам безпосередньо шукати терміни MeSH та проводити пошук текстових слів в полях анотацій та заміток області записів.

  1. Google Keyword Planner

– знаходить ключові слова, які найбільш релевантні вашій галузі дослідження/області інтересів;

– показує тенденції в пошуку за ключовими словами.

  1. Google Trends – показує, як часто вводиться конкретний пошуковий запит щодо загального обсягу пошуку в різних регіонах світу та на різних мовах.
  2. Keyword Tool – генерує пропозиції ключових слів на основі Google Trends.

Всі ці інструменти засновані на алгоритмах, що постійно змінюються та удосконалюються, тому вони претендують на надійність і ефективність.

Видимість в Інтернеті впливає на цитування

Ще одним важливим аспектом вибору ключових слів є їх вплив на цитованість. Стаття, яку легко знайти, з більшою ймовірністю цитуватиметься. У сфері цитування та підвищення онлайн-видимості, Google Scholar – це інструмент, який дозволяє користувачам шукати цифрові або фізичні копії статей. Результати відображаються в порядку ранжирування учасника, кількості посилань, пов'язаних з ним, і їх значимості для іншої наукової літератури, а також ранжирування публікації, в якій з'являється стаття. Цей інструмент корисний при дослідженні позиції статті серед інших статей аналогічного змісту.

Джерело: https://www.enago.com/academy/find-keywords-effectively-tools-glance/

Також нагадуємо, що Ви можете самостійно додати публікацію в Google Scholar, в разі, якщо вона з якоїсь причини не індексується в цій системі. В цьому Вам допоможе одне з наших навчальних відео – «Як додати статті до профілю на Google Scholar».

s2.png

вул. Шатилова дача, 4, оф. 702 (8 пов.),
м. Харків, Україна, 61165

+38 (057) 750-89-90
+38 (097) 020-27-30
+38 (050) 303-38-01
+38 (093) 930-11-54

Image
Image
Image
Image