Image

РОЗГЛЯД СКАРГ

У разі надходження до редакції скарг, проводиться перевірка їх обґрунтованості. Якщо скаргу аргументовано, вона розглядається редакцією відповідно до рекомендацій COPE.

Скарга приймається до розгляду редакцією, якщо вона подана офіційно та не має наклепницького характеру.

Якщо скарга має риси наклепницького характеру або не обґрунтована належним чином, редакція подає запит на надання фактів та аргументів для підтвердження обґрунтованості скарги. У випадку, якщо такі факти та аргументи не надаються, або вони не містять підтверджень, достатніх для визнання скарги обґрунтованою, скарга не розглядається.

У випадку, якщо скарга стосується вже опублікованої статті та її обґрунтованість буде доведена, застосовується політика відгуків статей.

Редакція журналу реалізує всі процедури, що мають на меті забезпечення, гарантування та дотримання всіх етичних норм та принципів академічної доброчесності.

s2.png

вул. Шатилова дача, 4, оф. 702 (8 пов.),
м. Харків, Україна, 61165

+38 (057) 750-89-90
+38 (050) 303-38-01

© TECHNOLOGY CENTER PC, 2002-2024
Image
Image
Image
Image