Політика видання щодо реклами передбачає можливість її розміщення на двох умовах при виконанні обов'язкової вимоги – реклама повинна мати або науковий, або виробничий характер:
Реклама, яка носить інформаційний характер стосовно запланованих та проведених наукових заходів: конференцій, конгресів, круглих столів тощо, – розміщується на сайті на безоплатній основі. Ця ж умова стосується інформації Партнерів, в тому числі університетів та наукових установ.
Реклама, яка носить інформацію про продукцію компаній, технології, інноваційні рішення тощо, публікується безкоштовно для передплатників з числа компаній-виробників цієї продукції, які впроваджують нові технологічні та інноваційні рішення.
Публікація реклами здійснюється на окремій вкладці сайту та не інтегрована з основним науковим контентом (статями).