Журнал «ScienceRise: Biological Science» включено до міжнародної бази даних Chemical Abstracts Service (CAS)
Детальніше...
Журнал «ScienceRise: Medical Science» включено до міжнародної бази даних Chemical Abstracts Service (CAS)
Детальніше...

Важлива новина про Ваші монографії!

Детальніше...
У «Eastern-European Journal of Enterprise Technologies» новий том для економістів!
Детальніше...
Дай нове життя своїй монографії!
Детальніше...
ScienceRise: Pharmaceutical Science в Scopus!
Детальніше...

Зробіть Вашу статтю помітною за допомогою SEO


Ви знали, що більше 54 % інтернет-трафіку всіх статей надходить з пошукових систем? У зв'язку з тим, що з кожним роком число публікацій стрімко зростає, стає необхідним знати про пошукову оптимізацію SEO (search engine optimization). Це потрібно для того, щоб Ваша робота була легко виявлена цільовою аудиторією.

Оптимізуючи свої статті, Ви впевнені, що статті будуть проіндексовані та будуть котируватися в загальних і академічних пошукових системах, таких як Google та Google Scholar, Elsevier's Scirus, SciDiver, IEEE Xplore, PubMed, SciPlore.org та інших.

Взагалі, ефективність статті залежить в основному від того, наскільки просто її знайти в пошукових системах. Іншими словами – від індексації. Нагадаємо, що цей термін означає додавання публікацій або інших документів в бази даних пошукових систем.

Підбір ключових слів

Ключовими словами пронизана весь науковий рукопис. Щоб заощадити час, при пошуку статей ми часто прочитуємо тільки назву, абстракт (анотацію) або висновки. А це означає, що наявність і оптимізація ключових слів в цих частинах особливо важливі.

Оптимізуйте заголовок статті

– Назва Вашої статті має бути актуальною, короткою та повинна містити ключову фразу, що точно відображає суть статті;

– Переконайтеся, що ключова фраза або ключові слова включені в перші 50–60 символів, адже саме це відобразить Google;

– Можна визначити перспективи й результати свого дослідження в заголовку. А для оглядових статей рекомендується включати в заголовок слово «огляд»;

– При написанні абстракту та назв статей подумайте про те, що саме потенційні читачі будуть шукати по темі Вашої статті.

Складання абстракту

– Як би Ви скористалися пошуковою системою для пошуку статті з Вашої області дослідження? Які ключові слова б використали? Як би сформулювали свій запит? Включіть три або чотири ключових фрази та ключових слова в абстракт, і продублюйте їх по тексту.

– Можливі пошукові терміни в абстракті не тільки визначають релевантність статті для читача, а й допомагають статті піднятися вище в результатах пошуку. Обережно: пишіть якомога природніше. Якщо Google вважатиме, що Ви маніпулюєте системою, додаючи занадто багато ключових слів, то не проіндексує Вашу статтю!

Використовуючи інструменти відбору ключових слів, Ви можете підібрати ті слова, що найбільш популярні при пошуку. Таким чином, Ви можете вирішити, які ключові слова (та їх синоніми) використовувати в заголовку статті, підзаголовку, тегах опису, абстракті та в основному тексті Вашої статті.

Відстеження опублікованої статті

Після публікації статті не варто розслаблятися. Ви можете зробити ще кілька кроків до того, щоб підвищити видимість Вашого дослідження. Наприклад, чим більше на Вашу статтю створено посилань з інших сайтів і соціальних мереж, тим помітніше покращиться Ваш рейтинг в пошукових системах.

Посилання на своє дослідження варто залишати в таких платформах, як Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn, ResearchGate, Mendeley.

Зв'яжіть свою статтю і з Вашої професійною веб-сторінкою, а також сторінкою на сайті Вашої кафедри (лабораторії, відділу), якщо Ви її постійний співробітник.

Як тільки Ваша стаття буде опублікована, використовуйте соціальні мережі, щоб зробити дослідження більш читабельним. Поділіться новиною про публікацію в Ваших академічних колах. Згодом це все сприятливо позначиться на цитованості роботи.

Джерело: https://www.enago.ru/academy/increasing-article-discoverability/

Для просування Ваших статей Ви також можете скористатися навчальними відео від нашого видавництва, плейлист яких можна подивитися тут.

s2.png

вул. Шатилова дача, 4, оф. 702 (8 пов.),
м. Харків, Україна, 61165

+38 (057) 750-89-90
+38 (097) 020-27-30
+38 (050) 303-38-01
+38 (093) 930-11-54

Image
Image
Image
Image